Case Study – Na Ratunek
||

Case Study – Na Ratunek

Przebudowa strony internetowej bez uwzględnienia zasad SEO i pozycjonowania może skutkować efektem odwrotnym do zamierzonego. Nagle dzieje się coś dziwnego – jest nowa, lepsza strona, ale gwałtownie zmniejsza się ilość klientów. Okazuje się, że strona wypadła niemal całkowicie z wyszukiwarki Google. A co za tym idzie firma, będąca jej właścicielem, mocno to odczuła („po kieszeni”)….

Case Study – Przełamując Stagnację
||

Case Study – Przełamując Stagnację

Oto typowy przypadek sklepu internetowego, który nie trafił w odpowiednim czasie na odpowiednią osobę od pozycjonowania i SEO. Mimo początkowego wzrostu (związanego w dużej mierze z zatowarowaniem sklepu), później miała miejsce stagnacja. Teoretycznie przez dwa lata agencja SEO prowadziła „jakieś działania” i „pozycjonowała” sklep – ale bez widocznych efektów. Właściciele sklepu byli już lekko zirytowani,…