||

Case Study – Przełamując Stagnację

Oto typowy przypadek sklepu internetowego, który nie trafił w odpowiednim czasie na odpowiednią osobę od pozycjonowania i SEO. Mimo początkowego wzrostu (związanego w dużej mierze z zatowarowaniem sklepu), później miała miejsce stagnacja. Teoretycznie przez dwa lata agencja SEO prowadziła „jakieś działania” i „pozycjonowała” sklep – ale bez widocznych efektów. Właściciele sklepu byli już lekko zirytowani, ale wreszcie trafili na mnie…

Rozpoczęliśmy od mocnych linków (ML1, potem ML2) i wykres pokazuje zmiany i wskazuje na stabilny trend wzrostu po rozpoczęciu i prowadzeniu naszych działań związanych z mocnym linkbuildingiem i content marketingiem.

Powyżej: Wykres „Słowa kluczowe i ruch” (Semstorm) gdzie TOP10 (niebieski) i TOP20 (granatowy). W ostatnich miesiącach wykres wyraźnie rośnie. Po pół roku działań sklep ma najlepsza sytuację od początku istnienia. Potwierdza to także wzrastająca ilość zamówień on-line.

Pomogę przełamać stagnację

Twój sklep internetowy lub strona WWW jest już pozycjonowana przez rok czy dwa, ale nie zauważasz widocznych efektów?

Przeanalizuję aktualną sytuację i dobiorę działania tak, aby osiągnąć zamierzone cele.
Wykres powyżej ilustruje efekty prac nad sklepem internetowym, który zmagał się z brakiem wzrostu widoczności, ruchu i co za tym idzie zamówień. Dzięki podjętym działaniom nastąpiła widoczna poprawa sytuacji.

Podobne wpisy